Bebeğimde bugün idrar verdik dansite düşüklüğü çıktı az o ne demek oluyr bilen varmı
Yanlış hatırlamıyorsam açken idrar alınmış. Emziriyorsanız o sıra az gelmiş.
Elenor nasıl kuzum anlamadım
Karl_ozlem bebeğimiz açmış o sırada. Sıvı tüketimi Az çıkmış