Merhaba oğlum 8 aylık 13 gün önce sünnet olduk ama sünnetten dolayı ağlasa hiç durmaması lazım öyle değil çok ağlıypr gece uyanıyor sık sık ağlayarak mama versem yemiyor az yiyor ne versem az yiyor boğaz da bir durum yok doktora da gittik neyi var anlamıyorum ne yapabilirim