Toprak_efe Bebeğim 10 aylık istediği olmadığında hep ağlar bir kaç gündür de kendini geri atma başladı bu normal mi bu ayda ben anlamadım Allah aşkına başına gelen var mı ? Çözümü nedir ne yapsam bırakır bu huyunu
Dolores Toprak_efe normal tabiki ama dikkat edin hep yastık koyun arkasına. Bir zaman sonra geçiyor. Mesela benimki şu anda 18 aylık istediği olmazsa kendini yerlere atıp paralıyor kontrollü olarak tabi 😁
MeTeCa Toprak_efe 8. aya girdik bizimki de yapıyor 😂😂Nerden çıkardıysa istediği olmayınca ağlayarak kendini geriye atıyor, komik geliyor gülüyoruz 😅😅😂
Toprak_efe tubasd ya inşallah sanırım artık kendini anlıyor ve ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışıyor çok yorucu bir süreç hergün yeni huy
Toprak_efe Dolores evet yastıksız asla bırakmıyorum ayyy büyüsün istiyorum ama her dönemin kendine göre zorluğu varmış cidden bol sabırlar diliyorum tüm annelere
tubasd Toprak_efe evet dediğim gibi o an dikkatini dağıtmaya çalışın ve bu hareketi yaptığında aayy dur dur yapma tamam tamam al vs gibi cümleler kurmayin
Toprak_efe MeTeCa ya evet resmen ağlamayı kullanıyor biz alt değiştirme için yatırınca bile bi kasılma bi sinir bi çığlık çok yoruldum ya cidden bu siniri kalacak diye korkuyorum
Efsamasal Toprak_efe benim kizimda 10 aylikda basladi aglarken kendini geriye atmaya suan 16 aylik siddete cok megilli ve aglarken kendini yere atmaya hatta yere duvara masaya nere denk gelirse oraya kafasini vuruyor insallah aizde ayni durum olmazz 🥲
Toprak_efe Efsamasal ayyy inşallah kalmaz bizde alt değiştirme bile o kadar zor ki bir yerden sonra cidden bende de sabır kalmıyor o kadar inat ki hayırlısı artık hakkımızda
tubasd Toprak_efe yok hayır kafasını vurmasını çarpmasına müsade etmeyin tabiiki kucağınıza alabilirsiniz yaptığında hayır no no diye bilirsiniz bu aslında sık yasana bir durum internetten arastirdiysaniz güzel örnek ve öneriler görebilirsiniz
MeTeCa Toprak_efe Ben de bebeğim sinirli olacak diye korkarım hep kendim öyleyim çünkü 😒 ama bence en doğru tepki tepkisiz kalıp sessizce beklemek. O zaman devam ettirmezler diye düşünüyorum.
Toprak_efe MeTeCa ya evet bende sinirliyim bilemiyorum tabi genetik olarak da biraz katkı olabilir ama bu kadarı çok çok fazla evet istediği olmayınca vazgeçer belki de
Efsamasal Toprak_efe alt değiştirmek icin 3 4 kisi tutuyorz hayatta degistirtmiyor evde ben neler cekiyorum ah ahh benim bebede asiri inat herseyi biliyor ama isine gelmedigi zaman asla komusmaz dedigimi yapmaz hatta yuzume bile bakmaz
Asyaayaz1 O dönemde oluyor benim kızımda öyleydi arkasına yastık koyardım sürekli tepki vs vermezdim bi süre sonra geçiyor yapmıyorlar şimdi 22 aylık normal yere yatıyor yüz üstü ağlayarak😂
smphlevn Toprak_efe bir buçuk aylığız, bi kaç aydır bizdede var kendını yerlere atıyor önce çırpına çırpına dönüyor sonra kalkıyor bir daha diğer tarafa atıyor. korkunç sahne.🥹
Meleknaz5 Toprak_efe ağladığı zaman istediğini yapma sakın. Dikkatini dağıt al kucağına gezdir. Benimki de yapıyor biraz azaldı 12 aylık