Kuzeybey2209 Rahat bıraksanız biraz uyu uyu diye zorlayınca hiç uyumuyorlar daha huzursuzlar sonra biryerde bayılıp kalıyorlar.Oğlumda sabahın 7.30 8de bir başlıyor gündüz uykusu yok akşam 5-8arası asla uyutmuyorum 8.30 9da bayılıp kalıyor oturduğu yerde.Gündüzde uykusu gelince çok yorgunda belli ediyor bazen 1saat uyuyor o süre zarfında kesinlikle durmuyor.Uyku öncesi mutlaka duş aldırıyorum..Çocuklar rutin seviyor ama biraz rahat bırakmak lazım ne zaman öğlen uyu diye ısrar etsem o gün gece 12oluyor o yüzden saldım artık..2,5yaş..olabildiğince temiz hava aldırsanız,park vs yerlerde oynamak iyi gelecektir enerjisini de atar en azından.