Arkadaşlar kızım daha 4.aya gireli 2 gün oldu girer girmez uyku düzenimiz bozuldu. Geceleri her zamankinden geç yatmaya başladı ve gece çok sık uyanıyor, benim uykumun en tatlı oldugu zaman 2saat uyumuyor. Bu durum geçici mi? Geçici olsun lütfen çünkü çok yorucu :)