Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra aşırı kaygı hali ortaya çıktı bende ya bebeğime bir şey olursa korkusu ya elimden düşürürsem ya uyurken boğulursa olumsuz haberler bebekler çocuklarla ilgili kötü haberler sığınmacıların yaptığı taciz haberleri ve sürekli kötü düşünceler beynimden gitmiyor ya kızartma yapıyorum mesela bebeğim pusette ya tava düşerse artık psikolojim bozuldu sosyal sitelere de girmek istemiyorum haber okumakta .acaba doktora mı gitmeliyim fazla mı abarttım bilmiyorum