kizimveoglum34 maalesef burası böyle 😑 ama şunu da söyleyeyim bebeğin 40 günlük gaz probleminin iyice azacağı vakitler yani. Bundan sonra gaz problemi yaşayabilirsiniz belki biberonla çok da alakalı değildir. Sen doktoruna danış bi gaz damlasına başla her gün mutlaka düzenli masaj yapın . Gazı olmasa bile o masaj çok iyi YouTube da var bakabilirsin 🌺