Oğluşum 3 buçuk aylık normalde emdikten sonra kusan bi bebek ama bugün kahverengi kustu iki kere kakasını da iki kere yaptı oda kusmuğuyla aynı renkti doktora götürdüm bagırsaklarını sırtını dinledi bi problem yok dedi ateşi de yok hemen ilaç vermeyelim takip et bidaha olursa ishal gibi de yaparsa tuvaletini getir serum takalım dedi hastaneden geldikten sonra kusması normal beyaza döndü kakası koyuydu ama böyle bi durumla karşılaşan oldu mu takip ediyorum bebeğimi sürekli suanlık bişeyi yok yaşayan varsa yazabilir mi lütfen 🙏