Ozlemmm1903 Merhabalar, Bebeğim 4,5 aylık çoklu gıda alerjisi var hem meme hem mama kullanıyoruz. Neocate kullanmaya başladığımızdan beri kakamızın rengi koyu yeşile döndü. Bu mamayı kullanan varsa bebeğinizin kalası hangi renk acaba ?
Mimeva Ozlemmm1903 kızımında alerjisi var alerjik mamada kullanıyorum ama aptamil alerjik bebeklerin kakası zaten yeşil olur benim kızım alerjisi başladı başlayalı yeşilden başka kaka yapmaz sarı çok nadir normal bi durum yani birde mamadanda olabilir diye biliyorum çok normal bi durum
Ozlemmm1903 Mimeva ilk alerjimizin başladığı dönemde sarıydı hatta biz evolvia kullandık 15 gün o zaman da sarı renkte yapıyordu ve kakada kan olursa görebiliyordum şimdi neocate kullanırken koyu bi yeşil ve anlayamıyorum. Muhtemelen mama kaynaklı :(
Mimeva Ozlemmm1903 benim kızımın doğduğundan beri olan doktoru alerjiden dolayı kakasının renginin yeşil olduğunu söylüyodu ama farklı bi doktor görünce mamaya yoruyodu mamadandır ama hani bi zararı olduğu için değil korkmayın bana artık çok normal geliyor sizde alışırsınız😅
Pakulike Korkmayın bizim alerji doktorumuz bu mamayı içince daha da çok yeşil kaka görücez yeşil kakaya takılmayın çok normal dedi☺️