Selam kizlar 2 ay 23 günlük bebeğim var.emziriyorum ama surekli emince sütum yetersiz kalıyor.ozamanda mama desteği yapıyorum.bazen 2 bazende 3 ölçü veriyorum.ama mama bitince ağlıyor.fazlada vermek istemiyorum.sasirdim doğrusu.sizler kaç ölçü mama veriyorsunuz?