Kızlar 3 gün önce doğum yaptım sezeryanle . Sütüm gelmiyor ve göğüs ucum yok o yüzden silikon göğüs ucu aldık emme refleksi gelişsin ve sut kanallarini uyarsın diye. Onunla emince icinde süt oluyor az da olsa . Ama kendi göğsümü koyunca ağzını acmiyor zaten göğüs ucumda yok. Tavsiyeleriniz neler silikon ucu biberon gibi kullanmaya alıştı sanki çünkü süt akmıyor henüz bıraktırıp göğüsümü vermek istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim