Busra2326 20 saatin 12-13 u uyuyarak geçer muhtemelen hele bir de gece uykusuna denk getirirseniz tadından yenmez 😅zaten mayışıyolat arabada bir süre sonra, çok huzursuz olduğu anlarda daha önce görmediği bir oyuncak veya kitap verebilirsiniz eline baya oyalanıyolr, sevdiği şarkıları açabilirsiniz. Ben yanıma konserve mamalardan almıştım 3 4 tane, sevdiği çorbayı termosa yapıp koymuştum. Muz çilek büskivi tarzı atıştırmalıklarda aldım sıkıntısız gitmiştik çok şükür. Umarım güzel geçer sizin de 🙏❤️