saudadeee_ Kızlar yarın bebeğimin 9 ay aşısı var sağlık ocağında da sonra banyo yapılabiliyor mu. Bugün yaptırmadım eğer yaptıramayacaksam yaptırıp gideyim. Bilginiz var mı???????
merkursavascisi_06 saudadeee_ bilgim yok da ben her ihtimale karşı aşılardan sonra yıkamayayım diye önceki gün yıkayıp gidiyordum
Melis1706 saudadeee_ asidan 3 gun sonra yaptirabiillirsiniz ben genelde asidan bir gun once yaotiriyorum