İyi akşamlar 3 buçuk ve 6 buçuk aylık 2 kızım var onları canımdan çok seviyorum ama artık dayanamıyorum büyük kızım çok aşırı hareketli ve hiperaktif Bi çocuk asla yerinde durmaz ve kurcalamayı dağıtmayı çok sever evin bütün odaları kitlidir bu kendine zarar vericez dozda mesela bıçaklarla bişeyler yapmaya çok meraklı yada biyerlere tırmanmaya kardeşinden öncede böyleydi ama kardeşinden sonra daha çok değişti bağırıyor vuruyor asla söz dinlemiyor ben seslenince bile dönüp bakmıyor artık çok yoruldum diğer kızım çok ağlar asla durmaz tek başıma ev çocuklar idare edemiyorum artık eşim evde olduğu zaman çok çok destekçim ama oda çalışıyo büyük kızımı pedagoga götürdüm okula vermeniz gerekiyor başka bir problemi yok dedi ama şuan verebilecek gücüm yok sizce ne yapmalıyım bana bir akıl verin artık kızıma bağırmak istemiyorum ama tutamıyorum kendimi çok yoruldum😔😔