10 dk sağımla 60 CC hiç kötü değil zira bebek çekimi makina gibi değil daha fazlasını çıkartır. Ben sağsam ancak 30 CC çıkar ama bebek doyuyor. Benim kızım 4.5 aylık, yaklaşık 1.5 aylıtkı formül süt desteği almaya başladık zira o da kilo verdi. Bugün de verşyorum ama günde 180 CC, onu da 3*60 CC olarak veriyorum aslına bakarsanız bir bebepin 1.5 öğünü gibi. Ben de vermek istememiştim ama alıştım galiba vermeye devam ediyorum ama emiyor da. Ama biberon kullanmıyorum eds ile kateter ile veriyorum. Süt için öncelikle sütüm yok endişesini bırakın ilk adım bu. Sonra bol su. Dengeli beslenme..proteinden zengin beslenme sabah yumurtanızı muhakkak yiyin mesela, az bir tahin pekmez, gün içinde ara öğünde 1-2 kuru incir. Bir de ben solfçgsr breewers yeast kullanıyorum artırıyor mu bilmem ama bırakmaya çekiniyorum resmen :)))