Alpsmommy__
Alpsmommy__ benim bebegmde kolikti gün ıcınde gazını cıkarttgmz halde cok gazlı bi bebekti. Her gün akşam 9 da başlayıp 12 gibi bitiyordu aglaması. Ne yapsak etsek aglıyordu. Anne karnı sesi süpürge sesi ne yapsak olmadı. Bütn gaz damlalarını kullandk. Hic akşam olsn istemezdm en alt komşumuz bile ağlama sesini duyarmış. En son nurse harveys kullandk ondan mı veya kendilignden mi gecti bilmyorm o kadr cok şey kullandık ki🥺 4 ay olmadan geçti. İnşallah sizinki de cok cabuk geçer. Kolik bebekte gündüzleri gazlar tam anlamıyla cıkmaynca gece patlama yaparmış nadir de olsa gündüz de 2 3 saatlık aglamalar olablyms ama cogunluk gece aglaması