Aysee__34 mamanın üzerinde yapım aşaması yazıyor aslında ben mesela kızıma 180 CC veriyorum 80 yada 90 kaynamış su koyuyorum sonra üzerine mamayı ekliyorum iyice karıştırıyorum ardından kaynamış ve soğumuş suyunu 180e kadar ilave ediyorum kutuların üzerinde de bu şekilde yazar ben kaynamış suyun soğumasını beklememek için soğukla karıştırıyorum ki yarım saat mama beklemesin diye 2 3 dk bekletiyorum sadece koyulaşması için hemen iciriyorum sizinde bu konuda kafanız karışıyorsa bu şekilde yapabilirsiniz