Derinveannesii Merhabalar bebeğim 7 aylik ve sürekli sırt üstü yatiyor henüz dönmediği için de sabaha kadar o şekilde kalıyor bi zararı olur mu acaba beli ağrır mı o şekilde başını sağa ya da sola çevirip duruyor düz değil yani kafasi
Melis1706 Derinveannesii Benim kizimda oyle ama sirti agriyordu cubku gerinip duruyordu hep donmeye calisiodu donemiyordu ben donduruncede hemen yine sirt ustune geciyordu su sira donebilmeye basladi
Derinveannesii elifdedim yok yok öyle sorunumuz yok kafasını ya sağına ya soluna çeviriyor ama hep aynı pozisyon olunca acaba agrir mi beli diye düşündüm
elifdedim Derinveannesii canım ya ne düşüncelisin rahatsız olsa döner zaten dönemiyosa bile ilk ayları düşün o zamanda paso sırt üstü yatıyolardı bi derdi olsa ağlar belli eder ☺️
Derinveannesii Melis1706 inşallah benim kızımda öğrenir dönmeyi de rahat rahat uyur şuan rahat uyuduğunu düşünmüyorum çünkü sürekli bi hareket halinde
Derinveannesii elifdedim şöyle ki ilk aylar ben hep sağ sol çevirip yatırdım ne zamanki büyüdü artık o şekilde yatmıyor çeviriyorum yine sırt üstüne düşüyor canım kızım 😊
elifdedim Derinveannesii artık hareketlerini yönlendirebiliyo demek ki annesi ben o yüzden dedim rahatsız olsa ağlar cızıkdar bi şekilde sana hissettirir yani ☺️