A2B4 13.ayın sonlarına doğru bilinçli kullanmaya başladı kelimeleri. Baba, mama, anne nenne(an ane) dede, mum, çiş nasılsın diye soruyorum iyi diyo😅 bakkal amca şarkısını söylüyorum var var kısmını söylüyor bir çok çocuk şarkısını ezberlemiş gibi hareketleri var 😅 yok diyemiyor ama eliyle yapıyor falan, hepsi 13. Ayın sonunda netleşti diyebilirim 🤗