Merve_derin32 6 aylık bebegım bır kac gundur çişinı cok az yapıyor bır ıkı bez günde bılgısı olan varmı bu konuda
5465ss Merve_derin32 erkek mi kizmi bebeğiniz süt mü içiyor mama mı erkekse belki tıkanmış sünnet yapılması gerekiyor olabilir yani aklıma bu geliyor yada sadece süt içiyorsa doymuyorda olabilir az bez ıslatınca doymuyor der doktorlar
Wanderlust Merve_derin32 mutlaka doktorunuza danismanizi oneririm en azindan yarin saglik ocagina gidin sizi yonlendirirler yeterli beslenemediginde cis sayisinda azalma oluyor ama 1-2 bez cok az acaba illa bezin sismesini mi bekliyorsunuz asiri dolu olunca mi degistiriyorsunuz
Burcu60 Merve_derin32 doymuyorda olabilir birde bezine bakın csiinde lekeler var mı kırmızıya dönük ilk oğlum 8 aylıktı çok az yapıyordu kırmızı lekeler gormustum enfeksiyon çıkmıştı
Merve_derin32 Bebegım kız bır kac gundur atesı vardı sonra ateşi düştü şimdide çiş yapmamaya başladı yanı oncelerde yeterınce dolduruyordu ama sımdı bırazcık ıslatıyor enfeksıyondan süpelendım ama çişini yapmadıgı ıcın test veremedım
Aybuke_ Merve_derin32 canm ıdrr yolu enfeksiyonu kusma da yapıyı bızde yasadık zımaks verdı hmn gectı korkma ama tahll vwrmn lazm
aylintoooo Aybuke_ merhaba bende aynı durumu yaşıyorum bize de bu ilacı verdi sizin kaç günde kesildi kusmanız hatırlıyor musunuz