MatiLeon 11.ayda arkadasim ilkinde 14 digerinde 16.ayda olmustu kisiden kisiye degisiyor yani 1 yila kadar olmamak normal 1 yil gectiyse ve olmuyorsaniz doktor muayenesi olmaniz lazim ayrica emziriyorsaniz regl olmasaniz dahi hamile kalabilirsiniz sut korumaz korunmayi ihmal etmeyin cocuk dusunmuyorsaniz