Mrveasl1 2,5 aylikken battaniyeye sardirdim kollarini oynatmadin diye ayaklar acikti kundak istemiyordu emzigi sadece uyurken aliyordu mama bitti emzik geldi uyumaya diyordum poposuna pispis yapiyordum sonra kendim sarki uydurdum sadece uyutmaya calisirken soyledim sonra alisti bidaha simdi mama tam biterken dalmaya calistigi icin emzigi o zaman veriyorum sonra bakiyorum atio agzindan zaten uyumaya calisirken bide ben agiz mendili koyuyorm mama bazen agiz yanndan akiyor o mendille oynuyor oyle uyuyor