EvaBahar hsyn göğüs ucundaki yarıklar için kullanılır mı, emzirirken yıkamak gerekir mi? Bunları da sorabilir misiniz ?
Efenin_annesi hsyn ben doğduğu günden beri kullanıyorum cnm pişiklerine ağız etrafında salyasından dolayı tahriş oluyor ama ben kendim yapıyorum kantaron yağını dışardan hiç almadım
Mavilim55 EvaBahar ben kullandım tadından dolayı siliyodum ben silmesende olur demişti ama pek etkisi olmadı bana sen yinede dene belki iyi gelir terramiycin krem çok Iyi geldi neler denedim de geçmedi o krem 3 günde iyileştirmeye başladı
EvaBahar Mavilim55 ahhh ulaşabilsem terramycine kreme bir. Almanya’da yaşıyorum bulamıyorum kargo göndermek de pahalı diye gelmiyor ailemden kimsenin işine.. 🙄 ah ah.. bi de kantaronu deneyeyim bakalım