Tosbigimleben hayır kullanmıyoruz, doktorumuz da önermedi. Hatta hamile iken şu düz kafa yastıklarından almıştım ama benim kız da sevmedi kafasını sallaya sallaya hep attı. Doktor da sakın yastık kullanma deyince paketine koyup kaldırdım. Biz gece sadece tulumla yatırıyorız ben ayak bacak kısmınj örtüyorım yalnızca..