Merhaba kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. Mama+meme şeklinde besliyorum. Hep çok sesli ve çok sık gaz yapar doğduğundan beri. Gelgelelim Yaklaşık 20 gündür huy değiştirdi, ağlama krizlerine giriyor susturamıyorum. Çocuk kendini yıpratıyor resmen. Emzirmede de sorunlar başladı. Atak dönemidir diye geçiştirdim ama hala bitmedi. Eskiden günde 1 kez pürüzsüz ve çok çok kaka yapardı şimdi mukuslu, pütürlü ve azıcık azıcık günde 4-5 kez yapıyor. Gazla birlikte minik kakacıklar da oluyor bezinde. Doktorum normal falan dedi ama en büyük problem emmede. Gece uyku arasında emziriyorum. Gündüz emzirmek işkence resmen. Bazen hiç tutmuyor bazen de çok emmek istese de midesinden sesler geliyor sonra bağırıp kendini geriye atıyor. 😔 gaz damlası da kullanıyorum üstelik. Mama içerken hiç de böyle olmuyor tam tersine sakinleşiyor. Bana tecrübeli anneler bi yol çare gösterebilir mi?? Alerji mi laktoz intoleransı mı normal gaz mı nedir bu? Sütüm neden rahatsız ediyor ki bebişimi? Geçecek mi bu günler 😵💫😵💫