Bayanlar merhaba 16 aylık aşırı hareketli bir kızım var gözünün önünü görmüyor ordan oraya freni patlamış arabalar gibi koşuyor 🤦🏻♀️ buda bazen bazı sakarlıklara yol açıyor koltuk tepelerinde 8 ay 17 günlük yürüdü geçen apartman daire kapımızı açmış apartmanın içine doğru koşarken yakaladık eşimle o derece hiç oturmuyor uyurken bile böyle lütfen beni teselli edin geciyor mu bu durum geçen yüzünün üstüne düşüp ağzını halıya sürttü dudağının üzeri yara oldu oyun oynarken elini gözüne soktu gözünün içi kanlandı bu hareketlilik ona zarar veriyor acaba hiperaktif mi otzimmi diye kendimi yeyip bitiriyorum 9 ayından beri babanne bakıyor buraz tvye de alıştı ama ben kesinlikle açmıyorum taklit yapıyor al götür ver hepsi var kendi kendine oyun oynuyor bebeklerini uyutuyor herşeyi çabuk kavrıyor bu hareketlilik beni korkutuyor uzun oldu kusura bakmayın ❤️