Kızlar 35+1 de acil spinal anestezi oldum tansiyonumun sürekli yüksekliği bebeğimin gelişimini nabzını etkiledi doğar doğmaz küveze alındı 1 haftadır küvezde ilk 3 gün makinadaydı sonra sadecw oksijen verdiler daha sonra ağızdan besliycez dediler ne zaman çıkar hiçbir bilgi vermiyor doktorlar sadece iyiye gidiyor diyorlar sizce ne zaman çıkar aynı şeyi yaşayan varmı?