Aynı durum bende de vardı, hatta bende doğum sonrası normal sandığım için (birde vajina genişliğim anca kapanmıştı) önemsememiştim 5 ay oldu doğum yapalı, akıntı sebebiyle kontrole gittiğimde dikişlerin arasından doku çıkmış alalım dedi 10 dakikalık ufak bir işlemle aldı ve normale döndü. Bence bir doktorunuza danışın 🙂