Seda_gul Bebeğim hiçbir emziği almadı birtek bunu denememiştim aldım ve yine ağzına verir vermez öğürdü. Hiç kullanmadık bir defa ağzına aldı. Almayı düşünen olursa satıyorum
Buketsavas Seda_gul canım hastane maskelerinin lastikleriyle alışana kadar bağla ver onlar iz. Bırakmıyo ben denedm alıştı şimdi emziksiz uyumaz
seyhan34 Seda_gul neden emzik vermeye çalışıyosun ki ben bebeğim ilk zamanlar emerek uyuduğu İçin verdim hemen de emdi şimdi 9 aylık çoğu zaman kendi çıkarıyor ağzından sana da tavsiyem istemiyorsa verme emzik çoğu doktor önermiyor zaten
Hsngny Buketsavas Bende bende bütün kıyafetlerim duruyoru bir umut zayıflarım da giterim diye vermeye kıyamıyorum yenisini de alamıyorun 3-4 kıyafet le idare ediyorum 😄🤣
Seda_gul seyhan34 benim oglum da memeye çok düşkündü ve çok kusuyordu. Zaten 4 aylık oldu şimdi uykuya geçerken zorlanıyor. Zaten normal zamanda istemesin sadece uyumasına yardımcı olsun diye tutmasını istiyorum. Beni emzik olarak kullanıyor
mom0989 Seda_gul canım ağız kısmını yassı damaklı al. Benim de hiç birini almadı o kadar paralar verdim wee emziklerini alıyor damaklı yassı diye bugün 2 tane daha yeni aldım şükür uykuya geçerken emiyor diye hemde dış tarafı dahi silikon çok Tatli 14 tl ye inmiş
Seda_gul mom0989 fotoğrafını atar mısın canım rica etsem bende de wee var damaklı seninki nasıl merak ettim inan ki herseyi denedim reflüsü var çok emiyo çok kusuyo bari emzik alsa biraz beni emmeyi azaltır. Emzirmeye zorsunmuyorum ama kendine üzülüyorum
mom0989 Seda_gul https://www.kirmizibeyazz.com/urun/bebedor-105-soft-silikon-emzik-mavi-kapakli?gclid=EAIaIQobChMI0NOrk-zQ5QIVVYmyCh36mg3qEAQYIyABEgLGUfD_BwE canım ben nuk aldım hem böyle bunun pembesi hemde plastik etrafı aldım ağız kısmı yine damaklı yassı rahat emiyor hem
mom0989 Seda_gul https://www.bebeceyizsarayi.com/urun/nuk-nature-sense-cam-biberon-no-1-m-240-ml-pembe bak bu biberon gibi olacak emzik ağzıda ben bu biberonu kullanıyorum