Kızlar iyi akşamlar; normalde sütüm yetmiyor bebeğe ne yapsam artmıyorda 😒 uyurken göğüste süt birikiyor sağıp biberonlamı versem diyorum 😒 yoksa uyanmasını bekleyip memedenmi emsin diyorum.? Bir aklımda sağıp yenisi dolarmı die düşünüyorum fikri önerisi olan varmı