Ebrusareerdil kesinlikle biberona yönelmeyin yoksa bidaha memeyi tutturamazsiniz biraz araştırırsanız meme reddi yaşayan çoğu bebeklerde anneler hemen biberona yöneldiği için bidaha meme istemiyorlar benim bebeğim 2.5 aylığından beri meme reddi yapıyor ama asla kullanmıyorum biberon acıkınca öyle bı emiyor ki mecbur emicek ama size kalmış tâbi bu benim düşüncem herkesin ki farklı