efeninannesi4207 Oğlum 9 aylık ASD kalp deliği var 4,5 mm ameliyat diyorlar iki doktor da ameliyat dedi ama son kez bir doktora daha gitmeyi düşünüyoruz 😔 var mı böyle olup ameliyat olan acaba
Sevvl efeninannesi4207 benım kardesım 2 aylıktı olduğunda suan aslan gıbi 20 yadında evet zorlu gunlerdı ama gectı
_Goktugunannesi__ efeninannesi4207 benim dayımın oğlu olmuştu anne karnında teşhis koyuldu kalbi delikti 1 haftalık tı acil ameliyat oldu sonra anjiyo falan oldu ameliyatları uzun sürdü 8 10 saat kadar şuan 8 yaşında kalbinde pil takılı 6 ayda bir kontrole gidiyorlar bi sıkıntısı yok çok şükür
Sevvl efeninannesi4207 aynısı kalbînde delik büyüktü gittiği kadar gıtsın çok küçük demıslerdı ama artık nefes almada zorlandı morarmaya başladı acil ameliyata aldılar 8 saat lık amelıyattan sınra çok şükür iyi hangi ildesiniz
efeninannesi4207 Sevvl ya çok geçmiş olsun size Konya’dayz biz benim oğlum da çok yoruluyor hızlı nefes alıp veriyor kilo alımı da yok 3 aylıkken ameliyat oldu ondan sonra hiç kilo alamadı zaten.
Sevvl efeninannesi4207 kilo hiç önemli değil kuzum sağlıklı mı ona bak üzülme benım kızlar 2.5 aylık 3500 kilo hepte böyle gidecek yaşıtlarını zor yakalarlar dedi doktor ne yapalım sağlıklı olsunlarda