Olmazbebek Kızlar ev yaptırıyorum da duş kabin cam yaptırmak istiyorum ama kaynanam falan iyi olmaz diyor patlar diyor cam kullananlar memnunmusunuz temizliği vs kolaymı
BarlasMomm Olmazbebek kesinlikle plastik bence. Cam daha şık tabiki ama benim uzerime dusakabin patlamisti hamileyken ve sicaksu falan da acik degildi durup dururken patladı
Dikkatannevar Olmazbebek bizim cam yıllardır bı sıkıntı çıkmadı. Temizlik konusunda ikisi de aynı. En iyisi direkt perde yaptır 😂
Topisko Olmazbebek bizim cam. Plastik olduğunu da ilk kez duyuyorum. Benimki bulanık olan camlardan. Ben kireç lekesi falan olunca telliyorum hafif çizilme felan olmuyor. Ama plastik olursa temizliği zor olmazmi. Bide sararır sanki plastik ya bilemedim şimdi.
Asyamasyam Olmazbebek bence hiç biri. Dümdüz yaptır fırçayla yıka çık. Bide kabinle mi uğraşacaksın 😀
BarlasMomm Olmazbebek ufak tefek çizikler oldu kolumda birkac yer kanamisti cok korkmustum ya deprem oluyor ev yikildi sandim bi an tam yanindaydi dip dibeydik her yere un ufak cam oldu allahtan banyonun kapisi acikti hemen kolidora ciktim
Domino Benimki bulanık plastiklerden hem risk yok hem rahat 😁 çocuklar da pat kut çarpıyor arada cam olsaydi sıkıntı 😯
Ardenimsi @Olmazbebek canım cam tavsiye etmem bende bizim evde de 2 yaşındaki yeğenlerimi yıkarken patladı tıpkı bomba gibi gibi patladı cam yara içinde kaldılar minicik çocuklar o yüzden riske atma derim
cennetkokuluyavrum Olmazbebek Bizimde plastik tmeizlihide kolay camlar patliyor kardesimin evinde camdi yikanip ciktiginda kapidan pqtlamis heryere dagilmis tuz buz olmus Allahtan icerdeyken olmamis yoksa heryeri kesilirdi Allahim korumus camlar estedik acisindan daha guzel duruyor ama riskli plastik daha guvenli
merkursavascisi_06 Olmazbebek camını plastğini bilmem de dışardan buğulu gözükenler var ya onlardan yaptırın sık temizlik yapamadığınızda su lekeleri belli olmaz en azındn en sevmediğim şey oldu duşakabin temizliği, oval şekilde cam benim bi kısmı hayattan soğuyorum
turisinannesi Evet cam tehlikeli ama yaptiracaksaniz camın kalitelisinden yaptırın bence cam plastige göre daha şık duruyor kirada oturuyorum duşakabinim plastik hem temizliği zor hem de sararıyor.sizin için bu sıkıntı değilse plastik cama göre güvenli tabiki
-_-hUysUzvetatlikadin Olmazbebek cam gibi görünen bi plastik malzemesi var ay ismini unuttum ama muhakkak yapan kişiler bilir bence öyle yaptır benim öyle bakınca cam gibi ama malzeme plastik bildiğin elleyince anlıyorsun
Mutluannekny -_-hUysUzvetatlikadin sen öyle diyince bi an aklıma borosiklat geldi bardak tabak öyle oluyor ya acaba kabindede kullanılıyormudur
tubiiik_ Olmazbebek mika öneririm hamileyken dusakabını tam kapıyordum tuzla buz oldu sapı elımde kalmıstı
Elmas16 Olmazbebek benim cam memnunum patladığını ilk defa burda okudum biraz korktum açıkçası. Gerçi biz o banyoyu çok kullanmıyoruz ebeveynde de duşakabin yok yapılsın mı diye çok düşünmüştüm iyi ki yaptırmamışım hem temizlik de çok kolay oluyor ☺️
Mutluannekny Olmazbebek temizlik yönünden camı tercih ederim . Plastik bi zaman sonra su lekesi tutuyor ve hicbisekilde çıkmıyor iğrenç gözüküyor