20 dakkada bir uyanıyor sabaha kadar. Gözleri kapalı ama kımıl kımıl dönüp duruyo sabaha kadar ıhlıyor sürekli. 6 dişi var. Geçen gün parmağımla yoklarken alt iki dişin yanındaki 3. diş parmağıma battı ama patlamamış daha. Ufacık beyaz gözüküyor damak içinde. 1 aydır 2-3 günde bir uyuyor sadece. Geri kalan günler böyle 20 dakkada bir uyanıyor. Diştenmidir? Uyanınca gülüyor sıkıntı çıkarmıyor. Ama delirmek üzereyim :( Karnı tok. Altı temiz. Tebrübeli anneler bakın bir :(