Elif34nur ilk doğumum aşırı derecede zordu. Hatta çevremde anlatıyorum herkes abartma aşırı bı ağrı değil dayanilcak kadar adet sancısı gibi vs. Böyle konuşuyor. Ama cidden ben ağrıdan duramıyordum ya ölüyorum sandım. Yok yani anlatılmaz yaşanır bişey. Ama sanki bı ben yaşamışım gibi bakıyor cevremdekiler. Neyse çok uzattım. İkinci yi dogurmadim ama genel olarak kanı ilkin zor ikincinin kolay olacağını yönünde.