Rukito Merhabalar,kızım her sese uyandığı için uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum.Daha önce 4 aylıkken vermeye çalıştım ama başarılı olamadım.Siz nasıl başladınız ve nasıl başardınız acaba?
Rahimesevda Rukito 4 aylıkken vermeniz yanlış olmuş cnku tam uyku gerilemesinin oldugu donemde vermişsnz bu yuzden başarısız olmuş egitim egitim vermek istiyorsanız diş atak hastalık vs olmadıgı dönemde başlamanız daha yararlı olacaktır zaten 5. Aydan snra uyku egitimi verilmesi daha uygun ne şekilde uyutuyorsnz bebeginizi
Rukito Rahimesevda maalesef ki beşiğini yarım saatten fazla sallayarak uyutabiliyorum.Bazen daha uzun süre hatta.Zaman zaman memede uyuduğuda oluyor.
Rahimesevda Rukito iki destek birden kullanıyorsunuz bunun için destegi tam kesebilirsniz ya da kademeli olarak kesebilirsnz ama bnce direk kesin derim 1 haftada adapte oluyorlar ilk üç gün zorlanırsınz ama sonucu güzel oluyor ve kararlı istikrarlı olmanız lazım cnku süreç kolay degil ve bebeginizde hazır olmalı diş atak hastalık olmadıgı donemde başlayabilirsnz cok aglamalar olucak bol bol temasla kucagınıza alıp sakinleştirip devm edebilirsnz ama uyku egitimine başladıgınız anda eski destekleri asla kullanmamız lazım yoksa bebeginizin kafası karısır .
annlk05 Rukito ben de çok düşünüyorum bu konuyu bebeğim 3 bçk aylık ve gaz reflü sorunumuz olduğu için küçük anne yanı beşiğinde yatmıyor. Anakucağnda yatıyor sallayarak gece dahi ama dönmeye başlayınca büyüyünce nasıl yapacağım bilmiyorum odasına sallanmayan karyola aldım onda yatıramicam gibi geliyo bana. Nasıl bi yol izleyeblrm acaba gaz sorunumuz geçtikten snra
Sinemince Rukito biz 8.ayımızda danışmanlık desteği alarak uyku eğitimi verdim oğluma kendim yapmayı denemiştim ama başaramadım hiç uyumuyordu çünkü oğlum şuan 15. Ayımız bitti ufak tefek problemler oluyor tabi diş atak hastalık dönemleri gibi ama bu dönemlerde hiç destek vermedim alışkanlık olabileceği için. Uyku eğitimi çok gerekli eğer danışmanlık alamayacaksanız bazı eğitim veren sayfalar var püf noktaları paylaşıyorlar onları inceleyebilirsiniz
busravebebegi Rukito ben bebeğime uyku eğitimi vermedim ama 40ı çıktıktan sonra akşam 10-11 de uyuttum sabaha karşı mamasını verdim sabah 8-9 gibi tekrar mamasını verdim o ağlamadıkça uyandırıp yedirmedim altını gece almıyorum gece hiç konuşmuyorum uykusu açılmason diye hiç ayağımda sallatatak uyutmadım nasıl alışırsa öyle gidiyor bence benim kızım esnediği ve gözlerini ovışturduğu an uykusu geldiğini anlıyorum hemen beşiğine ya da bebek arabasına neyse yatırıp emziğini ağzına veriyorum direk uyuyor ilk aylarda pış pış sesli ayıcığımız var onunla uyuttum hiç zorlanmadım.