Zynpdlcftc Kızlar 6 günlük bebeğim var 4. Gün kontrolde doktor sarılığı olduğunu söyledi kan verdik 10 değerinde çıktı sütüm geliyor çok sık ezmiyorum 1,5 saatte bi ortalama bazen 1 saatte bi benim gibi olan var mı ne zaman geçti acaba
Ali_asaf_10 Zynpdlcftc bizim 3 ay uzadı 2 kez fototerapi aldı hastanede kaldik ama değeri cok yüksek değil sizin korkmayın. Bizim kan uyusmazligina bağlı sarilikti
Mom_babyy Zynpdlcftc yanlış hatırlamıyorsam 9 du bizim ki de ben sık sık emzirdim bebeği uyandırdım bide yanlış doğru emdirme de gerekiyormuş yağlı sütü içmesi gerekiyormuş öyle düşürdük 6 ya
Mervetnl Zynpdlcftc benimkinin gözleri 1 ay sonra falan toparladı mama kullanıyordum hala kullanıyorum sütüm azdı çünkü
1Cicianne Zynpdlcftc sarılık denilince çektiğim aklıma geliyor. 1 haftalık kontrole gittik kan tahlili verdiğimizde değerin 23 olduğunu gördük o gün hemen yoğun bakıma alındı 24 saat fototerapi gördü 24 saatin sonunda 7 değer ile taburcu olduk. 1 hafta sonra tekrar gittik değer aynıydı değerini korumuş düşmemişti tekrar kan ve idrar tahlili aldı şükür idrar ve kan temiz çıktı uzsyan sarılık dedi Yoğun bakımda fototerapi alırken ışık daha önemlidir diyip mamadan beslendi bende girdiğimde sütümü sağıp besledim tekrar ışığın altına koydum. Bu yüzden mamaya alışmıştı meme reddi oluşmaya başladı şuan hala meme reddi devam ediyor mamadan besliyorum Işık gördükten sonra ilk iki gün rengi bembeyaz oluyor ama tekrar rengi dönüyor biraz bende korktum sık sık meme ve mama ile besledim emziğini pekmeze batırdım su verdim en en önemli iki şey ise hurmayı suda ezip kaynatıp suyunu içirdim ver güneş güneşe çıkardım güneşin çok etkisi var muhakkak dene emziriyorsan da bol şekerli şeyler ye baklava tatlı ne varsa tatlı olarak beslennn ve güneşe çıkart ellerini ayaklarını başını koru güneş geçmesin yeter
Bukii27 @“Zynpdlcftc” gecmedi maalesef 47 günlük oglum enzim eksikliği varmıs bizde o yüzden düşüyor tekrar cıkıyor umarım sizinki hemen gecer
Ali_asaf_10 Zynpdlcftc bizjm de öyleydi sapsariydi yüzü gözleri falan bizim değer ilk baktıklarında kaçtı bilmiyorum yüksek çıktı deyip doğum yaptığım gecesi alıp götürdüler daha sonra cikti fototeapiden tekrar 19 20 ye falan yükseldi tekrar girdi birdaha yavaş yavaş düştü iste ama 3 ayı buldu tamamen bitmesi. Sarilik en son gözlerde kayboluyor zaten. Vücuda doğru inip inmedigine dikkat edin. Sarı örtü kesinlikle koymayın. Bir de mutlaka 2 günde bir acile gidip sarılık olcturun ki çıkarsa bilginiz olsun ve içiniz rahat etsin tecrübe ettiğim için söylüyorum biz 2 günde bir hep gidip baktirdik
Mom_babyy Zynpdlcftc 1 saat ya da en fazla 2 saatte bir emdiriyordum en az 20 dakika bazen kendisi 1,5 saat bırakmıyordu bebeğe bağlı çoğunlukla ama en az 20 dakika tutman laizm bide emzirdigin memeyi tekrardan emzireceksin baktın doymuyor diğer memeyi vereceksin hatta bebeğim ondan sonra kilo almaya başladı çünkü ilk içtiği suyla karışık sutmus birdaha emzirdin mi yağlı sütü alıyormuş
kahvepres Bizmde 2 ayı buldu yüzü 1 ay gözleri 2 nci ayda zaten en son gecen gözlerms cnki gözdeki hmn gcmyr
Ali_asaf_10 Zynpdlcftc geçer inşallah canım çok yüksek değil çünkü bi de bizim kan uyuşmazlığı olduğu için daha çok uzamistir. Çok emmiyorsa ya da sutun yetmiyorsa mama ver ben 3 ay verdim düzelen kadar sonra kestik mamayi
sematayman 13 dü sarılıl değeri doktor bol bol emzir dedi. Yarım saatte bir emzirmeye çalışıyordum. Çünkü sürekli uyuyordu. Meme de de uyuya kalıyordu. 1 ayı geçince geçti. Geceleri her saate çalar saat kuruyordum. Zor bir süreçti geçti. Şükür sizinde kısa sürede geçer inşallah. Birde güneşe çıkarın bebişi buda çok önemli