eylulmeselesi Kızlar wbc degerım 10 cıktı sınırda doktor hafıf bı susuz kalmada bile yükselir dedi tek başına bı değer bişey ifade etmez hıcbısey uok dedıama benım ıcm rahat etmedı cok panik atağım var benım
eylulmeselesi Nicuannesi ya cok sagolun sız nerden bılıyorsunuz acıklarsanız sevınırım ınternette lösemi falan yazıyor
Nicuannesi eylulmeselesi yok canım daha neler, hemşireyim ben wbc değeri genelde vücudunuzda bir enfeksiyon olduğunda yükselir. Bir gripte bile çok rahat 30 lara çıkar. 10 olması hafif bir enfeksiyon belirtisi olabilir ama dediğim gibi tek başına bi anlam ifade etmez
eylulmeselesi Nicuannesi enfeksıyonum yok canım yanı bıldıgım kadarıyla hafıf bı vajınal vardı gecen hafta birde 9 gün öncede 10 çıkmıstı korktum
eylulmeselesi Nicuannesi sızı rahatsız edıyorum ama bugun dahılıye uzmanına gosterdım sonucları dedı kı bu deger aylarca 13 14 cıksa hematolojiye yönlendırırdım dedı ama sıgara ıcen bırınde 12 bıle olması normal dedı bunda bısey yok dedı