Nursenaaa40 Merhaba hanımlar 7 günlük bebeğim var rutin kontrollerinde hersey iyi ama uyurken hızlı nefes alıp veriyor ağlıyorum korkuyorum bu normal mi kızlar
Ali_asaf_10 Nursenaaa40 bebeklerin solunumu bizden farklı oluyor normal olabilir. Ama sürekli öyle aşırı gözle görülür biseyse emin olmak için enfeksiyon var mı diye de baktirmanizi tavsiye ederim cunku benim bebegim enfeksiyondan dolayı o problemi yasamisti
Hilall94 Nursenaaa40 Merhaba uzun zaman olmuş düzeldi mi bebeğiniz benim bebeğimde 9 günlük karnı hızlı inip çıkıyor korkuyurum bende
Buse18062 Çok normal ya kıyamam sana yeni anne olmak çok zor , benim oğlumda bir yaşında, herşeye ağlıyordum. Nolur kendini üzme çok küçük oldukları için hızlı nefes alıp veriyorlar ❤️
Nursenaaa40 Ali_asaf_10 rutin kontrollerinde baktılar bir sıkıntı yok dediler ama dediğiniz gibi bebeklerin solunumu bizimkinden farklı olabiliyor ama ben çok korkuyorum yeni anne oldum annelik çok zor gerçekten
Ali_asaf_10 Nursenaaa40 aynen öyle canım her şeye tedirgin oluyorum insan yoktur o zaman baktilarsa bir şey için rahat olsun
Bukii27 @“Nursenaaa40” normal canım bizzat doktoruna sormuştun kafaya takmıştım onu gözle görülürdü baya baya normal dedi
Hilall94 Nursenaaa40 çok teşekkür ederim Cidden çok kötü olmuştum bide lohusalık aman nefes almiyor zorlanıyor diye kafayı yiyecektim
Nursenaaa40 Hilall94 ahh canim benim bende senin gibiydim annelik nasıl zormuş ilk bebeğim benimde hala böyle evhamliyim ya şöyle olursa ya böyle olursa diye ama onu koruyan rabbim var çok şükür. Sen kalbini hep ferah tut bende senin yaşadığını yaşadım ama çok şükür zamanla geçiyor hersey