Nasıl bıraktırdınız arkadaşlar? Oğlum 11 aylık olacak neredeyse. Bir anda emziği bıraktı şimdi geceleri istiyor ki hep onu emzireyim öyle uyusun. Ben de gece emzirmesini bırakmak istiyorum artık. Nasıl yapabilirim? Gündüzleri nunada sallayarak uyuyor kendi kendine emziksiz. Ama geceleri emerek uyumak istiyor. Gündüz 3-4 saat annem bakıyor. Onda hiç sıkıntı yaşamıyor ama beni koysanız sabaha kdar açık büfe emer 😂