_eminee50 cgdmmbsks hiç korkmayın bende bebeğime pazartesi günü yaptırdım hiç bir şekilde sıkıntı olmadı.Biraz ateşlendi hemen calpol verdim ve genellikle uyudu
Tufufutu cgdmmbsks 2 bacak 1 kol. Her bebekte değişir. Bizde ateş yapmadı. Kızım biraz mızmızlandı. Calpol verdim 8 saat arayla ilk gün. Genelde ağzından çıkardı attı. Ona rağmen rahat geçti aslında :)
rege2105 @“cgdmmbsks”#p2597176b cgdmmbsks bizde 2 gün boyunca ateş yapmıştı maalesef. Her aşıda aynı sorunu yaşıyoruz . 2.ayda yarım fitil vermiştim iyi gelmişti . Doktorumuz daha sonra fitil yerine ateş düşürücü şurup verin dedi
rege2105 cgdmmbsks ilk ay aşısında olmadı bi sıkıntı yaşamadık . 2 ay aşısı ve 4. Ay aşısında ateş oldu bizde.
ebruztrk cgdmmbsks Evet 2 bacak 1 koldan vuruyorlar bizde sadece akşam 38 derece ateşi çıktı sonra calpol verdik düştü başka sorun yaşamadık.
cgdmmbsks rege2105 İnşallah bizde fazla bi sıkıntı çekmeyiz ilk ay aşısında sadece aşı vurulunca 2 dakika ağladı geri susmuştu inşallah bında da öyle olur ❤️
Durubebek61 cgdmmbsks aşıya giderken tedirgindim ama kızımda hiçbişey olmadı ne ateş ne ağrı sadece kolunu rahat hareket ettiremiyodu oda bikaç saat sonra düzelmişti
CmreKSidar cgdmmbsks ilk ay aşısında öyle birsey demedi bana sadece gelmeden birgün önce bugün duş aldır 3 gün aldıramıcaksın demişti
defneemomm cgdmmbsks aaa evet ismi Defne kızımın☺️ 2. ay aşımız da aynı günmüş zaten ne zaman doğdu kızınız? biz 23.03.2023 doğumluyuz