21 aylık kızım son 1 aydır değişti , zaten bebekliğinden beri sakin ,bebek arabasında duran , oto koltuğunda uyuyan bir bebek olmadı , üstüne bir de 2 yaş sendromu başlayınca .. doğduğu ilk günden beri de meme tiryakisi … sağlıklı olsunlar yeter ki her şey geçer dicem ama 😵💫 bugün ben de çıktım zıvanadan 😫 sabır falan kalmadı , kızdım , kızınca da vicdan yaptım hala yapıyorum🙁 kafamdaki en büyük soru , memeden nasıl kesicem, akışına bırakmaktan vazgeçtim bünye artık kaldırmıyor gece 4-5 kere uyanmalar..sıkılsa meme, kızsa utanda meme, işe gderken bile anne demez, meme diye arkamdan ağlar , güler misin ağlar mısın😅 konuşarak kesin , kademeli kesin lafları bize sökecek gibi değil , girdapta gibiyim