mismis123 Merhaba arkadaşlar, bebeğim yoğun bakımdan yeni çıktı solunum yolundan enfeksiyon kapmıştı 14 gün tedavi gördü. Şimdi de benim boğazlarım ağrımaya başladı. Tekrar bebeğimin hasta olmasından korkuyorum. Yapabileceğim kullanabileceğim birsey varmı?
Cansukmt mismis123 mismis123 öncelikle çok geçmiş olsun, kesinlikle sarımsak kürü kullan en iyi antibiyotik hem bebeğine çok etkili olur yavrum zaten yeterince antibiyotik tedavisi geçirdiği için bağışıklığı güçlendirir. 2 diş sarımsağı ez yada doğra İstedeğe göre bal Ve limon Limon koymasanızda olur istediğinize göre
Sedaliz mismis123 toz zencefille balı karıştır (ben göz kararı yapıyorum ,zencefili çok abartırsan acı olur ama 1yemek -tatli kaşığı bal 1 çay kaşığı zencefil gibi mesela)macun gibi olacak ye, üzerine su içme , boğazın hemen iyilesiyor böyle.