Kızlar iyi akşamlar,eşim geçen akşam kavşaktan dönerken virajı tam alamayıp hafif bir kaza yaptı.çok şükür kendisinde bir şey yok,aracın ön tekerleği patladı ve kaporta zarar gördü.kaskomuz var ancak kasko şirketi mobese incelemesi,araç parça teminatı vs olacağı için araç tesliminin 3-3.5 ay kadar uzayacağını söylemiş.Tutanak tutuldu,polis tespit zaten yapıp tutanağa yazdı sigorta şirketi yine de mobese inceler mi? Mobese görüntülerini almak falan süreci uzatır demiş.başına gelen var mı? Gerçekten mobese görüntüleri incelenir mi yoksa vazgeçirmek için izledikleri bir yol mu? Tam yaz aylarında,bayram falan derken 3 ay arabasız bizim için gerçekten zor. Anlayan ya da başına gelen arkadaşlar var mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.