GayeAlparslan Oğlum 3,5 aylık oldu hala kundağı bırakamadım sürekli kendini uyandırıyor nasıl bırakabilirim
Masalada-11022 GayeAlparslan benim kızım 7 aylık hâla kundaksız yatmaz yüzü sürekli kapalı olacak gece yatarken açıyorum kendisi beşiğin köşelerine kafasını sokuyor kendini o şekilde güvende hissediyor sanırım çokta kötü bir şey değil kundak uyku açısından daha sağlıklı :)
MeTeCa GayeAlparslan Kendisi çıkarmaya çalışıp uyanıyordu. Bi gece denedim, kundak yapmadım. Baktım uyuyor bıraktım ben de.
edafmo GayeAlparslan benim kızımla akran oğlunuz.. bende deniyorum ama kendini çok uyandırıyor mecbur kundaklıyorum. Gece uykusunda açıyorum ama. Derin uyuduğu için farketmiyor bi de sağ ya da sol omzuna yatırıyorum daha rahat yatıyor
Yigitinannesi0312 GayeAlparslan 5 aylıkken kundağı unutup gitmiştik bayrama o zaman saracak şeyler.aramaktan helak olmuştum sonra eve gelince kundağı sarmadan eline verdim yüzüne çekip uyudu şimdi uyurken kundak bezini yüzüne kapatıyor sakinlesince aliyorum
Masalada-11022 MeTeCa kime göre neye göre abartı ? Her bebek bir değil benim kızım bu şekilde uykuya dalıyor uyuduktan sonra açıyorum diğer türlü uyumamak için emziğini çıkartıyor veya başka şeylere ilgi gösteriyor
MeTeCa Masalada-11022 uyuduktan sonra açıyorum Bu ayrıntıyı vermemiştiniz. Sabaha kadar kundakla yatıyor anlamı çıkıyor önceki postunuzdan. Ben de ona göre yorumladım. Çünkü artık dönüyordur, yüz üstü dönse tehlikeli diye.
Gizem2665 GayeAlparslan oğlum şu an 9 aylık, 4. Ayına 3 - 4 gün kala kundaklamaya çalıştıkça istemedi bende kundaklamadım ellerini nazikçe tutup uykuya geçene kadar 1 hafta sürdü bu süreç ondan sonra alıştı
Masalada-11022 MeTeCa gece yatarken açıyorum diye belirtmiştim ama gün içinde ışık olduğu için kapalı yanımda yattıgı için takip ediyorum