Doyduğunu anlamıyorum süt var kilo alımı iyi 20-25 dk emiyor yarı uyuyarak veya dinlenerek ağzından zor alıyorum uyuduğu belli olduğu zaman ama 10 dk uyumadan ya da yatağa koymadan tekrar ağlayıp meme arıyor 🥺😞☹️ son dr randevusun da mama istedim sütün yeterli emzirmek daha iyi son seçenek manam olsun dedi birde emiyor sonrası kaka 💩😔