Aselliyamm 4 gün sonra 11 aylık olacak kızım ben emzirmiyorum . Günde 3 kez mama veriyorum. Sabah 300-330 arası içiyor gece beslenmesi olmadığı için 3 gibi 210 gece uykusuna geçmeden de yine 210-240 bazen 150yi zor içiyor değişiyor. Sabahları ben hep karıştırıyorum yumurta,labne,ceviz,avokado, pekmez biraz da yulaf ezmesi yapıyorum içine de az tereyağ koyuyorum. Bazen irmikle yapıyorum bazen bebe bisküvisi ile. Arada tarhanali omlet.
Bizim kahvaltı 12 gibi ama ,🙈 arada yoğurt veya meyve yada meyveli yoğurt
Akşam çorba kızım sadece tarhana çorbası ve ev makarnalı yeşil mercimek çorbası içiyor 🤦🏻♀️
Sonra yine meyve yoğurt
Gece uyumadan da mama içiyor.
Ben 3 ana öğün vermeye çalıştım yemiyor nasıl mamayı azalticam bilmiyorum 🤷♀️
Bu aralar hasta dış çıkaracak sanırım hiç bişey yemiyor sadece mama 😭