Hızlı atıyor dediğiniz ? Dakika da ne kadar ? Normalde bebeklerin ve çocukların kalbi bizlere göre daha hızlı atar . Eğer bebeğinizde huzursuzluk , iştahsızlık , çabuk yorulma, kilo alamama, ağlarken morarma ya da bayılma gibi semptomlar yoksa boşuna evham yapmayın. Benim bebeğimin kalbinde delik Var ama allahtan çok tehlikeli değil. Daha doğmadan detaylı ultrosonda farekedildi. Doğumdan sonra da kontrollere gidiyoruz . Zaten doğumdan sonra kontrollerde de bir problem varsa farkediliyor.