Sennurrr Kızlar öğlen tavuk aldım yapacaktım ama vaktim olmadı dolabın normal kısmında duruyor yarına pişirsem bozulur mu? Yoksa buzluk kısmına mı kaldırayım? Bir gün dayanır mı sizce dolabım 4 derece Arçelik iyi soğutuyor
Elika00 Sennurrr markette son kullanma tarihine kadar dolapta duruyor canım. Son kullanma tarihini geçirmeyeceksin sorun yok
Yarim_Kilo_Kiyma Buzdolabının alt kısmında en fazla 2 gün durur. Tavuk en çabuk bozulan gıda ürünüdür.
Sennurrr Yarim_Kilo_Kiyma yarın pişireceğim şimdi buzluya koy yarın çözülmesini bekle gerek yok diye düşündüm.
kahvepres Sennurrr markete calıştğm icin önceden bilgim var bozulmaz son kulanim tarihine bak eyerki son kulanimi 28 i örnek vereym 27 sine kdr orda tutblrsn ama sonrasi dondurucu yoksa kokar
Sennurrr kahvepres kasaptan bugün aldık yarın pişireceğim hemen bir gece dayanır dimi dolabımın derecesi 4
Elika00 Sennurrr kız hiçbirşey olmaz merak etme kasap son kullanma tarihi yarın olan ürünü satacak olsa söylerdi bugün pişir diye ki kasapta öyle çok uzun süre tavuk kalmaz merak etme
kahvepres Sennurrr dayanir cnm dedgn gbi biz markete satardk son kulanima 1 gün kala elimden cikarmaya calşrdk yoksa bozulurdu o yüzdn sznki bozlmz bende ayni şekil tavuk ypcktm vazgctm koydm senin gbi dolaba 3 günde kalablr
kahvepres Sennurrr bozulrsa zatn kokusndn anlarsn cnm cnki ck kötu kokar hani hafif kokuda değil kokudan dayanamasn ki