Kendi haline bırakın siz üzerine düştükçe daha çok korkacak ve süreç uzayacak belkide oğlumun doktoru tuvalet eğitimi gibi yürümekte çocuklarda tramva yaratır demişti oğlum 10 aylıkken yürüdü eşime söyledim ilk çocuk bir de biz bu kadar erken yuruyebilecegini tahmin etmiyorduk hani benim oğlum bir yürüsün dedi oğlan yürüyünce biraz fazla sevinç gosterisinde bulundu yürüyen oğlum 1 hafta hiç yürümedi korkup.doktoruna goturdugumde anlatmıştı. Tepki vermeyecek yürümesi için zorlamayacaksiniz ayağına ayakkabı giydirmeyeceksiniz kendi haline bırakın dedi 1 hafta sonra tekrar yürümeye başladı 1 ay sonra ayakkabı giydirdik